Gyakori kérdések

Üzletünk hétfőtől péntekig ügyfélszolgálati időben, 9h-18h-ig elérhető.

Rendelés leadása nélkül vásárolhatsz nálunk az „Azonnal átvehető” termékeink közül, de ilyen esetben nem érvényes a webshop ár!

A böngészési adatok törlése után próbáld meg újból leadni a megrendelést. Megoldás lehet még, egy másik böngésző használata is.

Igen, az utánvét kezelésének díja minden esetben bruttó 490 Ft.

Packeta: 1390 Ft Házhozszállítás esetén pedig: 2190 Ft

Amennyiben a rendelést üzletünkben vagy a futárnál szeretnéd fizetni, mást is megbízhatsz az átvétellel. Üzletünkben, előre kifizetett rendeléseknél szükséges bemutatni a rendelés visszaigazolást, kérésre valamilyen személyazonosításra alkalmas okmányt is.

Bizonytalan a termék beérkezése, ezért nem rendelhető.

Általában a rendeléstől számított 3-5 munkanapon belül raktárunkba érkezik a termék, amennyiben ettől eltérő beszerzési idő várható, értesíteni fogunk.

A termék saját készletünkről jelen pillanatban elérhető. Javasoljuk az online rendelés leadását, mert akkor a visszaigazolást követően 3 napig félretesszük Neked a terméket.

Küldj fotót a sérült termékről az info@mobilehome.hu címre, kollégáink pedig jelentkeznek a megoldással.

Juttasd vissza a terméket Zsolnay vilmos utcai üzletünkbe, hogy a garanciális folyamatot megkezdhessük. Az ügyintézéshez a következőkre lesz szükség: - számlamásolat - garanciajegy (amennyiben kaptál) - a meghibásodott termék és annak minden tartozéka - hibaleírás.

A csere természetesen megoldható, ha saját hibádból rendeltél rossz terméket, a visszajuttatás, valamint a csere kiszállításának költsége is téged terhel. Amennyiben mi küldtünk rossz terméket, álljuk a cserével kapcsolatos szállítási költségeket.

A kijelzővédő felhelyezése 3000Ft telefon, illetve 5000Ft tablet esetén. Hozott kijelzővédőt nem helyezünk fel, mivel annak minőségét a Mobilehome nem tudja garantálni.